آیا لیزر صورت درد دارد؟

لیزر موهای زائد صورت

بانوان تکنیک های زیادی را برای از بین بردن موهای زائد امتحان می کنند. در بسیاری از تکنیک ها بعد از مدتی موهای صورت دوباره رشد می کند و حتی ریشه های آن ها ضخیم تر هم می شود. به همین دلیل این موهای زائد می تواند بسیار اذیت کننده باشد. به همین دلیل لیزر موهای صورت می تواند انتخاب بسیار خوبی برای بانوان باشد. اما برخی افراد به علت اینکه فکر می کنند درد لیزر صورت بسیار زیاد است از انجام این کار خودداری می کنند.

به همین دلیل ما در این مقاله می خواهیم بگوییم که آیا لیزر صورت درد دارد؟ زیرا با لیزر کردن موهای زائد کار بانوان بسیار راحت خواهد شد و اینگونه از مشکلات موهای زائد خلاص خواهید شد.

عوارض لیزر صورت

برخی افراد فکر می کنند که لیزر صورت عوارضی را به همراه دارد. به این صورت که این عوارض موجب درد صورت هم می شود! در واقع این عوارضی که افراد فکر می کنند با لیزر موهای زائد صورت برای آنها اتفاق میفتد به شرح زیر است:

  • سوزش سطحی پوست
  • تاول
  • زخم

این موارد عوارضی است که افراد فکر می کنند با لیزر موهای زائد صورت به سراغ آنها می آید. اما در واقع هیچ کدام از این موارد بعد از لیزر صورت اتفاقی نمی افتد. همچنین دردی هنگام لیزر موهای زائد اتفاق نمی افتد. اما دقت داشته باشیدکه این موارد در صورتی اتفاق نمی افتد که از تجهیزات پیشرفته استفاده شود.

مقدار درد لیزر موهای زائد چقدر است؟

حال متوجه شدید که درد لیزر صورت به آن اندازه که فکرش را می کنید نمی باشد. اما باید بدانید که لیزر موهای زائد هم کاملا بدون درد نیست.  به عنوان مثال اگر شما تا به حال وکس کرده باشید یا خالکوبی انجام داده باشید، لیزر موهای زائد صورت برای شما سخت و دردناک نخواهد بود. اما باید بدانید که اگر تحمل این مقدار درد  هم برای شما سخت است، راه هایی برای کمتر کردن این درد وجود دارد که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم.

بی حس کردن پوست قبل از لیزر

همانطور که گفتیم برای کمتر کردن درد لیزر صورت راه هایی وجود دارد. بهترین راه برای کاهش درد، بی حس کردن می باشد. شما می توانید از راه های مختلف پوست خود را بی حس کنید. شما می توانید از اسپری و کرم های مختلف برای این کار استفاده کنید. اما دقت داشته باشید برای آنکه از این وسایل استفاده کنید، باید با یک دکتر و یا مسئول لیزر صحبت کنید. زیرا ممکن است در صورت استفاده از کرم و یا اسپری نامناسب، مشکلاتی برای شما پیش بیاید.

بی حس کردن پوست قبل از لیزر
پماد موضوعی برای پوست

کجاهای صورت را می توان لیزر کرد؟

حال اگر شما تصمیم گرفتید، که درد کم لیزر موهای زائد را تحمل کنید، باید بدانید که کدام سمت های صورت را می توان لیزر کرد. شما می توانید دور و میان ابرو، پشت لب بالایی، چانه، گردن، پشت سر و خط ریش آقایان را لیزر کنید. شما با لیزر کردن این قسمت ها به راحتی می توانید از شر موهای زائد خود خلاص شوید.

تعداد جلسات مورد نیاز لیزر برای صورت

تعداد جلساتی که شما باید درد لیزر صورت را تحمل کنید تا موهای زائد کامل از بین برود بین 3 الی 7 جلسه است. در واقع این تفاوت تعداد جلسات بستگی به نوع پوست، ضخامت مو، دستگاه لیزر و … دارد. در واقع هر چه شما از دستگاه لیزر بهتری استفاده کنید، تعداد جلسات کمتری برای صورت نیاز دارید.

تعداد جلسات مورد نیاز لیزر برای صورت
جلسات لیزر

مرکز لیزر موهای صورت در تهران

حال اگر شما تصمیم گرفتید تا در یک مرکز لیزر در تهران موهای زائد خود را لیزر کنید، باید در یک مرکز معتبر این کار را انجام دهید. زیرا همانطور که تا به اینجا متوجه شدید تاثیر یک مرکز معتبر در درد لیزر صورت نقش به سزایی دارد و عوارض آن را کمتر می کند. از همین رو شما می توانید در مرکز دلتا لیزر این کار را انجام دهید. دلتا لیزر یک مرکز بسیار معتبر است که از دستگاه های بسیار با کیفیت استفاده می کند. شما در این مرکز می توانید با کمترین درد و بیشترین تاثیر موهای زائد صورت خود را از بین ببرید تا ظاهری همیشه آراسته داشته باشید.

جمع بندی

ما در این مقاله درباره لیزر موهای زائد صورت سخن گفتیم. زیرا درد لیزر صورت برای بسیاری از افراد مهم است و ممکن است برخی طاقت درد زیاد بر روی صورت را نداشته باشند. اما به این مورد اشاره کردیم که درد لیزر موهای زائد به آن صورت نیست و حتی با راه حل هایی می توان درد آن را کمتر کرد. علاوه بر آن به این موضوع اشاره کردیم که لیزر در یک مرکز معتبر چقدر می تواندنقش به سزایی در درد وارده به سطح پوست شما داشته باشد. شما می توانید موهای زائد صورت خود را در کلینیک تخصصی دلتا لیزر از بین ببرید و آنها را بسوزانید و از داشتن یک صورت صاف و براق برای همیشه لذت ببرید.

سوالات متداول

  1. عوارض احتمالی لیزر صورت در صورت استفاده از دستگاه های بی کیفیت چه مواردی می تواند باشد؟
    تاول، زخم و سوزاندن پوست از شایع ترین عوارض این کار می باشد که بروز آن ها موجب درد هنگام انجام لیزر صورت می شود.
  2. موهای زائد کدام قسمت های صورت را می توان با لیزر از بین برد؟
    می توان دور و میان ابرو، پشت لب بالایی، چانه، گردن، پشت سر و خط ریش آقایان را توسط لیزر از بین برد.
  3. تعداد جلسات مورد نیاز برای از بین بردن موهای زائد صورت چقدر می باشد؟
    با توجه به ضخامت مو، جنس پوست و دستگاه لیزر، تعداد جلسات مورد نیاز بین 3 تا 7 هفته می باشد.
این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 0 میانگین: 0
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.