چرا از لیزر موهای زائد جواب نمیگیرم ؟!


بسیاری از دستگاه ها بر پایه نور هستند و طول موج مشخصی ندارند و طیف گسترده ای از انواع طول موج را دارا می باشند بسیاری از مراکزها و کلینیک ها از سیستم های نوری برای لیزر موهای زائد استفاده میکنند. در حالیکه لیزر موهای زائد تنها ۳ طول موج مشخص دارد که هر کدام نامی مشخص دارد .مثل الکس یا الکساندرایت که طول موج ۷۵۵ نانومتر دارد. ۸۱۰ نانومتر دایود نامیده می شود و طول موج اندیاگ که ۱۰۶۴نانومتر می باشد .

لیزر موهای زائد به طور مشخص پس از تابش به سطح پوست فولیکول مو را مستقیماً هدف قرار داده و فولیکول را تخریب میکند اما بسیاری از دستگاهها که برپایه نور می باشند مثل I P L  قدرت نفوذ آنها کم است و حتی به فولیکول مو نیز نمی رسند. این دستگاه ها فقط فاز خواب موی شما را زیاد میکنند . چون فولیکول مو هنوز سالم است و تخریب نشده بعد از چندین ماه رشد موها به صورت اولیه باز میگردد به همین علت میباشد که افراد بعد از چندین ماه نتیجه عکس میگیرند .

شما به عنوان متقاضی لیزر موهای زائد باید حتما در مورد دستگاه و کمپانی سازنده دستگاه تحقیق کنید، زیرا دستگاه های تولید کننده طول موج الکساندرایت(الکس) بسیارند، و با قیمت های خیلی ارزان در بازار موجود میباشند . حتما به این موضوع توجه کنید که دستگاه محصول کدام کمپانی میباشد و با چه دقتی طول موج الکس را تولید میکند .

 

 

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 2 میانگین: 3
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.