فیس آپ صورت و لایه برداری پوست

فیس آپ صورت و لایه برداری پوست یکی دیگر از خدمات کلینیک دلتا، فیس آپ صورت یا همان لایه برداری فیزیکی پوست هست.

فیس آپ صورت جدیدترین روش پاکسازی پوست یا همان میکرودرم ابریژن میباشد که پودر اکسید آلومینیوم حذف شده و یک هد سیلیکونی با چرخش بر روی پوست خیلی آرام و بدون ایجاد زخم به بهترین شکل لایه برداری می کند. پوست را شفاف می کند و لک های صورت را کم رنگ تر می کند. فیساپ صورت منجر به کاهش منافذ باز می شود.
فواید فیس آپ صورت یک فرآیند زیبایی است که به کمک روش‌های غیرجراحی، جوانسازی و بهبود ظاهر پوست صورت را انجام می‌دهد. در زیر، ۱۰ مورد از مزایای این فرآیند را ذکر می‌کنم:
  1. کاهش چین و چروک‌ها: فولید فیس آپ می‌تواند بهبود قابل توجهی در کاهش چین و چروک‌های پوستی، به خصوص در مناطق مثل پیشانی، چشم، و دور گردن ایجاد کند.
  2. افزایش ترشح کلاژن و الاستین: این فرآیند با تحریک تولید کلاژن و الاستین، باعث جلوگیری از افتادگی پوست و ایجاد جوانی و سفتی پوست می‌شود.
  3. تقویت ساختار پوست: با افزایش ترشح کلاژن و الاستین، پوست تقویت شده و ساختاری محکم‌تر و جوان‌تر به خود می‌گیرد.
  4. بهبود زمینه پوستی: این فرآیند می‌تواند با اصلاح نواحی آسیب‌دیده و رنگ پوست، زمینه پوست را بهبود دهد و ظاهری روشن‌تر و یکنواخت به پوست ببخشد.
  5. کاهش اندازه منافذ باز پوست: با تنظیم ترشح چربی پوست و تقویت ساختار آن، اندازه منافذ باز پوست کاهش می‌یابد.
  6. افزایش ترمیم‌پذیری پوست: فولید فیس آپ با تحریک فرایندهای ترمیم‌پذیری پوست، بهبود سرعت و کیفیت ترمیم زخم‌ها و آسیب‌های پوستی را تسهیل می‌کند.
  7. افزایش روشنایی و تازگی پوست: با افزایش جریان خون و تحریک تولید سلول‌های جدید، پوست زنده‌تر، روشن‌تر و تازه‌تر به نظر می‌رسد.
  8. بهبود تناسب و تعادل ظاهری صورت: فولید فیس آپ می‌تواند با ایجاد تناسب و تعادل در نسبت‌های صورت، ظاهر کلی صورت را بهبود دهد و زیبایی آن را افزایش دهد.
  9. کاهش اثرات آفتاب: با تقویت ساختار پوست و افزایش مقاومت آن در برابر آفتاب، فولید فیس آپ می‌تواند اثرات آفتاب روی پوست را کاهش دهد.
  10. افزایش اعتماد به نفس: با بهبود ظاهر و جوانی پوست، فولید فیس آپ می‌تواند اعتماد به نفس شما را افزایش داده و احساس خوبی را به شما القا کند.

 

مطلب بیشتر در رابطه با فیس آپ صورت با همان پاکسازی پوست در لینک زیر :

پاکسازی عمیق پوست با فیس آپ صورت

 

فیساپ برای از بین بردن تیرگی های موضعی و بیرونی سطح پوست و ریزش لایه های مرده پوست طراحی شده است. فیساپ همچنین برای رفع تیرگی قوزک پا و رفع تیرگی زانو، رفع ترک پاشنه پا و تیرگی های نواحی مختلف بدن قابل انجام است.

برای رفع جای جوش و جوانسازی پوست نیز می توان از فیس آپ استفاده کرد.
برای تیرگی های ناشی از تغییرات هورمونی یا ژنتیکی پوست در برخی نواحی مثل ناحیه بیکینی، فیساپ گرچه کمک کننده است و تا حدی می تواند تیرگی را کاهش دهد ولی انتظار روشن شدن کامل در این ناحیه را نمی توان داشت.

فیس آپ صورت

با پر کردن فرم زیر با پزشکان کلینیک دلتا مشاوره رایگان داشته باشید :

مشاوره رایگان با پزشکان دلتا

لایه برداری مکانیکی

دستگاه فیس آپ صورت  شامل یک هد یا سر سیلیکونی است. در ابتدا هد مناسب با پوست فرد از نظر اندازه زبری و نرمی مشخص می شود. این هد مختص هر فرد بوده و بعد از اتمام جلسه، در اختیار فرد قرار میگیرد تا در جلسات بعدی همراه خود بیاورد. هد با سرعت مشخصی روی پوست و نواحی تیره میچرخد و سلول های مرده پوست برداشته می شود. با توجه به شدت تیرگی و جنس پوست، تعداد جلسات مشخص می شود. تعداد جلسات بین 4 تا 6 جلسه متغییر می باشد. دقت داشته باشید که در این روش از هیچ ماده شیمیایی بروی پوست شما استفاده نمی شود.

برای آشنایی بیشتر با نحوه انجام فیس آپ، کلیپ زیر را مشاهده کنید.

موبایل یا شماره های مرکز جهت مشاوره رایگان:

80 405 404 -021
81 405 404 -021
82 405 404 -021

83 405 404 -021

موبایل / واتساپ کلینیک دلتا :

0990-47-47-980

فیس آپ صورت برای دیگر نواحی پوست نیز استفاده میشود. فیساپ ( فیس آپ ) یکی از بهترین روش های درمان تیرگی زانو، قوزک پا و آرنج است که به صاف شدن سطح پوست و کم رنگ تر شدن لک ها و تیرگی ها نیز کمک می کند. مطالعه مطالب دیگر در این رابطه در صفحات دیگر سایت به شما کمک خواهد کرد :

رفع تبرگی زانو با فیساپ زانو

رفع تیرگی قوزک پا

رفع تیرگی بدن با فیساپ

رفع تیرگی بیکینی

با پر کردن فرم زیر با پزشکان کلینیک دلتا مشاوره رایگان داشته باشید :

مشاوره رایگان با پزشکان دلتا

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 18 میانگین: 3.9
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.