رفع تیرگی قوزک پا+چرا قوزک پای من تیره شده ؟

خیلی از افراد از تیرگی یا حتی زمخت شدن قوزک پا شکایت دارند و متاسفانه هر درمانی که استفاده می‌کنند باز هم پاسخگوی رفع این تیرگی نیست! رفع تیرگی قوزک پا بسیاری از اوقات مستقیما به جنس پوست شما بستگی داره و تا حدی ژنتیکی است. ضمنا تماس طولانی با کفش و سائیدگی دائم قوزک در یک کفش تنگ یا غیر راحت، پوشیدن جورابهای نایلونی و تیره، نپوشیدن جوراب در تماس با کفشهای مختلف، تماس زیاد با فرش و نشستن به حالت چهارزانو  نیز میتواند در تشدید تیرگی قوزک موثر باشند.

رفع تیرگی قوزک پا

رفع تیرگی قوزک پا با فیساپ چگونه انجام می شود؟

بسیاری از کرم ها و لایه بردارهای شیمیایی و گیاهی این تیرگی را بدتر میکنند و به مرور لکهایی در محل درمان نیز ایجاد میکنند. اما در دلتا از یک روش مدرن و بدون عارضه به نام فیساپ استفاده میکنیم که یک نوع لایه برداری مکانیکی و غیر شیمیایی پوست است!

در فیساپ بدون درد و خونریزی  و بدون هیچ عارضه ایی سلولهای سطحی و مرده پوست که به مرور تیره و انباشته شده اند رفع می شوند و اگر شما نام میکرو درم ابریژن را شنیده باشید باید بگوییم فیساپ نسل جدیدی از میکرودرم ابریژن با حذف موارد حساسیت زاست.با از بین بردن لایه های مرده، پوست تحریک به کلاژن سازی می شود و پوست جدید ساخته می شود. بدین ترتیب تیرگی ها طی چند جلسه به تدریج کمرنگ تر و محو تر خواهد شد.

رفع تیرگی زانو با لایه برداری فیساپ

آیا تیرگی سایر نواحی بدن نیز با فیساپ قابل رفع است؟

بله، به جز قوزک پا، تیرگی سایر نواحی مختلف بدن مثل آرنج ها، زیر بغل، زانو ، کشاله ها و…که ناشی از تجمع سلول های مرده پوست هستند نیز با فیساپ قابل کاهش است. حتی برای پاکسازی و لایه برداری عمیق صورت نیز میتوانید از روش فیساپ استفاده کنید. فقط پیش از هرچیز نیاز است یک جلسه مشاوره رایگان با مشاورین یا پزشکان دلتا داشته باشید. در این جلسه پوست شما به صورت کاملا رایگان معاینه شده و در صورتی که فیساپ برای شما مناسب باشد تجویز می شود. دقت کنید که فیساپ برای برخی از پوست های حساس یا بسیار خشک  (علی الخصوص در ناحیه صورت)مناسب نیست و مشاورین دلتا پس از معاینه حضوری، این موضوع را به شما خواهند گفت.

رفع تیرگی زیربغل

چند جلسه فیساپ برای رفع تیرگی ها نیاز است؟

تعیین دقیق تعداد جلسات از ابتدا ممکن نیست چون عمق تیرگی و قدرت بازسازی پوست افراد مختلف کاملا باهم متفاوت است . با این حال پزشکان و مشاورین پوست و موی کلینیک دلتا حداقل 4 تا 6 جلسه فیساپ را توصیه میکنند و برای برخی از تیرگی ها تعداد جلسات بیشتر نیز خواهد شد. لازم به ذکر است که درصد رفع تیرگی بستگی به ناحیه استفاده و جنس پوست شما دارد . بسیاری اوقات نمی توان انتظار داشت قوزک پا دقیقا همرنگ و به روشنی پوست ساق یا ران پا شود. اما تیرگی اولیه آن می تواند تا حد قابل توجهی کاهش یابد.

فیساپ چگونه انجام می شود و آیا عارضه ایی دارد؟

در این روش از هیچ ماده شیمیایی استفاده نمی شود و تنها با یک سری سیلیکونی که متناسب با جنس پوست شما مشخص شده و با سرعت مناسب روی پوست به چرخش در می آید، سلول های مرده پوست لایه برداری می شوند. این سری سیلیکونی مخصوص شماست و در جلسات بعدی باید به همراه داشته باشید. برای آشنایی بیشتر کلیپ زیر از نحوه انجام فیساپ را مشاهده کنید.

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 93 میانگین: 3.8
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.