رفع تیرگی زانو

رفع تیرگی زانو تنها با انجام چند جلسه فیساپ. یکی از خدمات کلینیک لیزر و جوانسازی دلتا انجام فیساپ می باشد. فیساپ لایه برداری فیزیکی پوست ( درم ابریژن ) بدون درد و خونریزی می باشد و در طی چند جلسه درمانی ( 4-6 جلسه) شما می توانید تیرگی نواحی مختلف مثل آرنج ها، زیر بغل، زانو و قوزک پا که ناشی از تجمع سلول های مرده پوست هست را از بین ببرید.

رفع تیرگی زانو، تیرگی قوزک پا، تیرگی زیربغل و یا تیرگی گشاله ران و… با فیس آپ که جدیدترین نسل میکرودرم ابریژن میباشد. با انجام لایه برداری لایه های مرده و شاخی پوست را از بین می برد.با از بین بردن لایه های مرده پوست تحریک به کلاژن سازی می شود و پوست جدید ساخته می شود. بدین ترتیب طی چند جلسه تیرگی های بدن مثل قوزک کشاله ران تیرگی زیربغل و زانو با فیس آپ رفع می شوند.

در این روش از هیچ ماده شیمیایی استفاده نمی شود و تنها با یک سری سیلیکونی که متناسب با جنس پوست شما مشخص میشود و با سرعت مناسب روی پوست به چرخش در می آید، سلول های مرده پوست لایه برداری می شوند. این سری سیلیکونی مخصوص شماست و در جلسات بعدی باید به همراه داشته باشید. برای آشنایی بیشتر کلیپ زیر از نحوه انجام فیساپ را مشاهده کنید.

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 43 میانگین: 3.5
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.