تعداد جلسات لیزر موهای زائد

تعداد جلسات لیزر موهای زائد چه قدر است؟

یکی از پرتکرارترین سوالات در زمینه لیزر موهای زائد، تعداد جلسات مورد نیاز آن است. سوالی که به طور معمول ممکن است با پاسخ های مختلفی در مورد آن مواجه شوید. در این مطلب قصد داریم به بررسی پاسخ این سوال بپردازیم.

لیزر موهای زائد

به چه تعداد جلسه برای لیزر موهای زائد نیاز داریم؟

تعداد جلسات مورد نیاز لیزر موهای زائد به عوال مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن می پردازیم اما به طور کلی میانگین تعداد جلسات فولبادی لیزر موهای زائد برای بانوان و آقایان به صورت زیر است:

  • تعداد جلسات لیزر برای بانوان: حداقل 6 تا 8 جلسه اصلی لیزر موهای زائد
  • تعداد جلسات لیزر برای آقایان: حداقل 8 الی 12 جلسه لیزر موهای زائد

چه عواملی تعیین کننده تعداد جلسات مورد نیاز لیزر موهای زائد است؟

  • 1-دستگاه لیزر موهای زائد:

دستگاه لیزرموهای زائد و کیفیت آن عاملی مهم و اثر گذار در میزان رضایت شما از نتیجه جلسات لیزر است. برای مثال تعداد جلسات لیزر اسکلپیون با تعداد جلسات لیزر سایناشور و کندلا که دستگاه های معتبری در زمینه لیزر موهای زائد هستند حدودا 6 تا 8 جلسه است. این در حالی است که تعداد جلسات در دستگاه های ناشناس، بی کیفیت، تقلبی و یا چینی به مراتب بالاتر است.

در واقع هر دستگاه لیزر موهای زائد از توان و کیفیت متفاوتی برخوردار بوده و دارای تنظیمات مخصوص به خود است. به همین دلیل دستگاه انتخابی شما تاثیر مستقیمی در تعداد دفعات مورد نیاز و همچنین نتیجه و در نهایت میزان رضایت شما خواهد داشت. هنگام دستگاه به برند دستگاه و کشور سازنده آن به خوبی دقت و در مورد آن تحقیق کنید.

جالب است بدانید

 جلسات اولیه لیزر موهای زائد حتی با دستگاه چینی و بی کیفیت معمولا با نتایج خوبی همراه است.

اما در جلسات میانه به بعد که کار اصلی لیزر شروع شده و بایستی توان لیزر افزایش پیدا کند و مبارزه ای جانانه با موهای مقاوم، نازک و سطحی داشته باشد دارای نتایج رضایت بخش نخواهد بود!!!!

  چون دستگاه های بی کیفیت، تقلبی و چینی توان لیزری ضعیف و محدود داشته و از طرفی تنظیمات پیشرفته برای حذف موهای مقاوم، نازک و سطحی را ندارند.

به همین دلیل بسیاری از افراد پس از طی جلسات متعدد با لیزرهای بی کیفیت، چینی و تقلبی از نتیجه نهایی عدم رضایت داشته و موهای زائدشان به میزان قابل توجهی بازگشت داشته است. 

لیزر اسکلپیون مدیو استار

  • 2-ناحیه ی مورد نظر:

بسیاری از افراد تصور می کنند ریزش موهای زائد پس از لیزر در نواحی مختلف بدن یکسان است. در حالی که چنین برداشتی اشتباه است. برای مثال موهای نواحی مانند زیر بغل و یا ساق پا، دارای ریزش و پاسخ سریع تری نسبت به ناحیه ای مانند صورت است. و یا موهای زائد ناحیه ی بیکینی به ویژه در قسمت پائینی به تعداد جلسات اصلی بیشتری نیاز داشته و دیرتر از سایر نواحی بدن وارد جلسات شارژ می شود.

در نظر داشته باشید نواحی که به استخوان نزدیک هستند مانند قسمت خارجی ساعد دست، زانو، روی پا و…. به دلیل رفلکس انرژی، جذب انرژی لیزر مقداری کمتر بوده و نتیجه گیری در این نواحی، به زمان نسبتا بیشتری نیاز دارد.

  • 3-ضخامت و رنگ مو:

شاید تصور کنید لیزر می تواند موهای نازک را سریعتر از بین ببرد، در حالی که اینطور نیست! در واقع لیزر از طریق رنگدانه های موجود در موهای زائد. انرژی خود را به فولیکول انتقال داده.و اصلاحا آن را می سوزاند. پس با این حساب هر چه موهایتان ضخیم تر و مشکی تر باشد لیزر در حذف این موها از روی پوستتان بهتر عمل می کند. به همین علت حذف موهای کرکی و نازک از روی پوست به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارد. فراموش نکنید بسیاری از دستگاه های لیزر نمی توانند به طور موثری روی موهای زائد کرکی و نازک (مانند صورت) اثر گذار باشند و تنظیمات مخصوص به آن را ندارند.

لیزر موهای زائد چگونه عمل می کند؟

  • 4-تجربه و تسلط پزشک و اپراتور:

شاید در انتخاب دستگاه وسواس کافی به خرج داده باشید اما پزشک و یا اپراتور بی تجربه و ناآگاه به تنظیمات دستگاه می تواند روی نتیجه و در نهایت تعداد جلسات لیزرتان مستقیما تاثیر بگذارد و فرآیند درمان را برایتان طولانی کند. جالب است بدانید برای نواحی مختلف بدن درجات متفاوتی از انرژی لیزر مورد نیاز است و با هر جلسه بایستی این میزان توان افزایش یابد. اپراتوری که قرار است شما را لیزر کند بایستی به خوبی با تنطیمات دستگاه و جزئیات آن آشنا باشد تا نتیجه نهایی برایتان رضایت بخش باشد.

تعداد جلسات لیزر
هنگام لیزر موهای زائد با دستگاه اسکلپیون 2 اتفاق مهم برای موهای زائدتان رخ می دهد
1-کاهش تراکم 
2- کندی دائمی رشد موهای زائد (به دلیل طول موج 940 نانومتر)

تعداد جلسات لیزر موهای زائد نواحی مختلف

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، تعداد جلسات مورد نیاز نواحی مختلف با یکدیگر متفاوت است. در ادامه تعداد جلسات تقریبی هر ناحیه از بدن عنوان شده است.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد نواحی مختلف (بانوان)
  • تعداد جلسات لیزر موهای زائد صورت: 6 تا 11 جلسه
  • تعداد جلسات لیزر موهای زائد دست (ساعد و بازو): 6 تا 8 جلسه
  • تعداد جلسات لیزر موهای زائد زیر بغل: 5 تا 8 جلسه
  • تعداد جلسات لیزر موهای زائد سینه و شکم و کمر: 6 تا 10 جلسه
  • تعداد جلسات لیزر موهای زائد ران پا: 5 تا 8 جلسه
  • تعداد جلسات لیزر موهای زائد ساق پا: 4 تا 8 جلسه
  • تعداد جلسات لیزر موهای زائد بیکینی: 8 تا 12 جلسه
  • تعداد جلسات لیزر موهای زائد باسن: 6 تا 10 جلسه
  • توجه داشته باشید این تعداد جلسات به طور تقریبی عنوان شده و افرادی که دارای بیماری هایی از جمله مشکلات هورمونی هستند و یا دچار وقفه بین جلسات لیزر شده اند، به تعداد جلسات اصلی بیشتری نیاز دارند.
تعداد جلسات لیزر موهای زائد نواحی مختلف (آقایان)
  • تعداد جلسات لیزر موهای زائد صورت: 8 تا 12 جلسه
  • تعداد جلسات لیزر موهای زائد دست (ساعد و بازو): 8 الی 12 جلسه
  • تعداد جلسات لیزر موهای زائد زیر بغل: 6 الی 10 جلسه
  • تعداد جلسات لیزر موهای زائد سینه و شکم و کمر: 8 الی 10 جلسه
  • تعداد جلسات لیزر موهای زائد پشت: 8 الی 10 جلسه
  • تعداد جلسات لیزر موهای زائد ران پا: 6 الی 12 جلسه
  • تعداد جلسات لیزر موهای زائد ساق پا: 5 الی 10 جلسه
  • تعداد جلسات لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی: 10 الی 12 جلسه
  • تعداد جلسات لیزر موهای زائد باسن: 9 تا 12 جلسه
  • توجه داشته باشید این تعداد جلسات به طور تقریبی عنوان شده و افرادی که دارای بیماری هایی از جمله مشکلات هورمونی هستند و یا دچار وقفه بین جلسات لیزر شده اند، به تعداد جلسات اصلی بیشتری نیاز دارند.

فاصله بین جلسات لیزر چه قدر است؟

فاصله بین جلسات اصلی لیزر از 30 روز شروع شده و به مرور به چهل و پنج تا شصت روز می رسد.

در بهترین مرکز لیزر غرب تهران،

خدمات لیزر، زیبایی و جوانسازی را با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی

دریافت کنید

شارژ لیزر چیست؟

پس از طی جلسات اصلی شما وارد جلسات شارژ می شوید. شارژ لیزر موهای زائد به این معناست.که شما بسته به رشد موهای زائد اقدام به لیزر می کنید. در واقع بایستی حداقل 20 الی 30 درصد موهای زائدتان رشد کند تا شما بتوانید مجددا اقدام به لیزر موهای زائد کنید. به این جلسات، شارژ لیزر موهای زائد گفته می شود.

لیزر مو گوش

زمان شارژ لیزر موهای زائد چه وقت است؟

معمولا فواصل جلسات شارژ در ابتدا 3 ماهه بوده، سپس 6 ماهه و سرانجام سالی یکبار خواهد بود.

چرا به 6 تا 8 جلسه لیزر موهای زائد نیاز داریم؟

چرخه ی رشد موهای زائد بدنمان حدودا بین 4 تا 6 هفته طول می کشد. در طی این مدت برخی موهای زائد فعال بوده.و در فاز رشد (آناژن) قرار دارند و برخی دیگر در فاز استراحت (تلوژن)قرار گرفته اند. اما دانستن این موضوع این اهمیتی برایمان دارد؟

تعداد جلسات لیزر

لیزر موهای زائد تنها می تواند روی موهای زائد فعال اثرگذار باشد و نمی تواند موهایی که در فاز استراحت و غیر فعال بوده را از بین ببرد. در واقع اساس کار لیزر تخریب فولیکول رنگی  مو می باشد .  هرچه مو ملانین ( رنگدانه ) بیشتری داشته باشد لیزر را بهتر جذب میکند . پس موهایی که فولیکول فعال تر و ملانین بیشتری داشته باشند و به اصطلاح در فاز رشد (آناژن) قرار دارند  به کمک لیزر موهای زائد از بین می روند .

عمق نفوذ لیزر مو زائد

فراموش نکنید به طور معمول 20 درصد موهای زائد ما در فاز فعالیت هستند.و با هر جلسه لیزر می توانند از بین بروند.و در طی این مدت برخی از موها ممکن است.در فاز استراحت (تلوژن) باشند.که در طی  دوره ی درمان 6 الی 8جلسه از فاز استراحت یا خواب خارج شده.و به فاز رشد (آناژن) تبدیل میشوند و لیزرحالا  میتواند روی آن ها هم اثر بگذارد . به همین دلیل متخصصین طول درمان  را 6 تا 8 جلسه اعلام میکنند تا موهایی که در فاز استراحت هستند نیز به فاز فعال بیایند تا آنها هم توسط لیزر جذب و فولیکول تخریب شود .

دستگاه لیزر موهای زائد اسکلپیون 
تنها دارنده ی گواهی FDA جهت کاهش دائمی موهای زائد می باشد. این در حالیست که تمامی دستگاه های مطرح و بنام در صورتی که حتی از FDA  آمریکا دارای تائیدیه باشند – فقط و فقط دارای تائیدیه ی FDA  جهت کم کردن رشد موهای زائد می باشند و نه بیشتر و کلمه ” دائمی “ فقط برای دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار تائید شده است.

چگونه بهترین نتیجه را از لیزر موهای زائد بگیریم؟

رعایت برخی نکات به شما کمک می کند از لیزر موهای زائد بهترین نتیجه ممکن را در سریعترین زمان ممکن دریافت کنید:

  1. صرفا در مطب و یا کلینیک های معتبر اقدام به لیزر موهای زائد کنید.
  2. قبل از لیزر موهای زائد در مورد دستگاه لیزر به خوبی تحقیق کنید و به هیچ عنوان با دستگاه های چینی و بی کیفیت اقدام به لیزر نکنید.
  3. برای دریافت نتیجه موثر فواصل جلسه ها را رعایت کنید.
  4. به نکات قبل و بعد از لیزر موهای زائد توجه نموده و انجام آن ها را فراموش نکنید.
قبل و بعد از لیزر به چه نکاتی بایستی توجه کنیم؟ “اینجا” را ببینید

اگر بین جلسات لیزر فاصله بیفتد، نتایج جلسه های قبلی از بین می رود؟

تاخیر در جلسه لیزر از جمله دغدغه هایی است که ممکن است برای بسیاری از افراد ایجاد شود. ممکن است فکر کنید با تاخیر در یک جلسه لیزر، تمامی جلسه های قبلی بی اثر شده.و نتیجه آن از بین رفته و بایستی از اول شروع کنید.که در واقع که تصوری اشتباه است. اگر به دنبال دریافت بهترین نتیجه در کوتاهترین زمان ممکن هستید، بایستی جلسات لیزر به خصوص جلسات اولیه را در موعد مقرر انجام دهید، اما اگر بنا به دلایلی دچارتاخیر در انجام جلسه لیزر شدید، نباید از این بابت نگران باشید.

مرکز لیزر غرب تهران دلتا

اگرچه وقفه و تاخیر در جلسات لیزر باعث می شود شما دیرتر از حد معمول، به نتیجه ی مطلوب برسید اما فرامش نکنید با تاخیر در یک جلسه لیزر، دستاوردها و نتایج جلسات قبلی از بین نمی رود. ممکن است اپراتور مجبور باشد با تنظیمات توان قبلی، لیزرتان را در جلسه پیش رو تکرار نموده و از جلسات بعدی مجددا توان لیزر برایتان افزایش یابد.

با قدرتمندترین و کم دردترین دستگاه لیزر موهای زائد دنیا بیشتر آشنا شوید

لیزر دائمی بدن، لیزر تضمینی، آیا امکان پذیر است؟

خیر! متاسفانه این روزها بازار تبلیغات سو و اشتباه برای جذب مشتری بسیار زیاد شده.تا آنجا که بسیاری از کلینیک ها اقد ام به تبلیغ لیزر دائمی می کنند! دقت کنید که هیچ لیزری در دنیا نمی تواند باعث تاسی صد در صدی و مطلق بدنتان شود و تبلیغات لیزر دائمی، لیزر تضمینی و … چیزی جز دروغ نیست!

لیزر-تضمین

بر اساس علم لیزر و آناتومی، بدن افراد پس از طی کردن جلسات اصلی با بهترین دستگاه لیزر از جمله اسکلپیون، ریزش هفتاد تا نود و پنج درصدی موهای زائد را تجربه می کنند. پس از طی کردن جلسه های اصلی و ورود به جلسه های شارژ،.موهای زائد به صورت نازک و پراکنده رشد کرده.به گونه ای که بایستی حداقل چندین ماه بگذرد تا شما برای جلسه شارژ اقدام کنید.

پس از چندین بار شارژ بدن وارد دوره های شارژ با فواصل بیشتر یعنی سالی یکبار می شود. ممکن است شما سالیان سال مجبور باشید.برای رشد این موهای زائد کم و پراکنده که مقدار آن به 10 الی 20 درصد هم نمی رسد.هر سال، یک جلسه اقدام به لیزر کنید. زیرا بدن موجودی زنده است و در تلاش برای تولید فولیکول موی جدید است اما فراموش نکنید هیچ گاه به قدرت قبل از لیزر نخواهد رسید.

در رابطه با لیزر موهای زائد سوالی دارید؟ 

همین حالا از طریق یکی از روش های زیر با مشاورین کلینیک دلتا در ارتباط باشید

برای تماس با کلینیک دلتا می توانید همه روزه ازساعت 8 صبح الی 8 شب (به غیر از ایام تعطیل) با شماره زیر تماس بگیرید.

80 405 404 -021
81 405 404 -021
82 405 404 -021

همچنین شما می توانید از طریق موبایل / واتساپ کلینیک دلتا با ما در ارتباط باشید

0990-47-47-980

 

شاید مطالب زیر هم برای شما مفید باشد

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 5 میانگین: 4.8
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.