علت استفاده از تزریق فیلر چشم چیست؟

به چه دلایلی توصیه می شود که از فیلر چشم استفاده کنید؟

همانطور که میدانیم برای همه ماها زیبایی صورت بسیار اهمیت دارد، هر چه بتوانیم پوست خود را زیبا و جوان تر نگه داریم، در واقع زیبایی و جذابیت خود را بیشتر کرده ایم. با افزایش سن و وجود ناراحتی در فرد سبب می شود زیر چشم او کمی فرو رفتگی پیدا کند یا به اصصلاح دیگر چین و چروک یا سیاهی که  سبب اثر منفی در چهره فرد می شود. در این زمان توصیه میکنیم برای شادابی و رفع چین و چروک های صورت خود از فیلر زیر چشم استفاده نمایید. بنابراین می توان یکی از علل استفاده از تزریق فیلر چشم را برطرف کردن فرورفتگی یا گودی زیر چشم نام برد.

رفع سیاهی و پف زیر چشم با تزریق فیلر چشم

یکی از اصلی ترین هدف های تزریق فیلر چشم ، رفع سیاهی و پف زیر چشم می باشد. با تزریق فیلر زیر چشم می توان تا حدی چروک ها و سیاهی زیر چشم را به حداقل رساند. توجه داشته باشید از فیلتر چشم می توانید برای نواحی اطراف چشمی که در زیر اشاره شده است استفاده نمایید.

رفع سیاهی و پف زیر چشم با تزریق فیلر چشم
رفع سیاهی چشم با فیلر

خطوط پنجه کلاغی

از تزریق فیلر چشم می توانید برای گوشه خارجی چشمتان جهت رفع خطوط استفاده کنید. زمانی می توانید اثر استفاده از تزریق ژل برای گوشه های چشمتان را ببنید که در حال خندیدن یا لبخند زدن هستید .

ناحیه اشکی یا زیر چشم

زیر چشم برخی افراد، کمی فرورفتگی دارد که با تزریق ژل و فیلر می توان گودی آن را بر طرف کرد.

چین و چروک های زیر چشم

باید بگوییم یکی از حساس ترین قسمت پوست ناحیه صورت، زیر چشم ها می باشد با استفاده از تزریق فیلر چشم می توان خطوط به جود آمده در زیر چشم را برطرف کنید.

نحوه تزریق فیلر چشم به چه صورت می باشد؟

حتما قبل از انجام فیلر باید نواحی که قرار است تزریق انجام شود را علامت گذاری کنند و سپس توسط مایع تمیز کننده آن محل علامت گذاری شده را تمیز کنند. اغلب پزشکان برای اینکه فرد دردی را حس نکند از کرم های بی حس کننده نیز استفاده می کنند. هم چنین باید بدانید که حدود چند دقیقه ای زمان می برد کرم بی حس کننده جذب پوست شود و سپس اثر کنند. نکته دیگری که لازم است بدانید آن است که فیلر سوزن بسیار ریزی و ظریفی دارد و با توجه به ناحیه های علامت گذاری شده تزریق می شود.

نحوه تزریق فیلر چشم به چه صورت می باشد؟
نحوه تزریق فیلر چشم

بسیاری افراد این سوال را دارند که انجام این کار برای چه افرادی مناسب می باشد، در پاسخ باید بگوییم افرادی که پوست ضخیم تر و صاف دارند، می توانند نتیجه بهتری را کسب کنند. یکی دیگر از مواردی که باید در مورد تزریق فیلر زیر چشم بدانید آن است که انجام آن سبب تغییر رنگ در زیر چشم ها نمی شود.

انواع فیلر زیر چشم

بهتر است قبل از اینکه اقدام به انجام فیلر کنید با انواع آن به طور کامل آشنایی داشته باشید.

انواع فیلر زیر چشم
فیلر زیر چشم
  • هیالورونیک اسید
    باید بگوییم که این ماده در بدن وجود دارد. و وجود آن سبب تولید کلاژن در پوست نیز می شود. بنابراین با استفاده از فیلر می توان به تورفتگی و خطوط زیر چشم کمک کرد.
  • اسید پلی ال لاکتیک
    یکی دیگر از ماده هایی که در بافت های زنده وجود دارد اسید پلی ال لاکتیک می باشد که سبب تولید کلاژن می شود و توسط آن می توان سیاهی و گودی زیر چشم را برطرف کرد.
  • هیدروکسی لاپاتیت کلسیم
    این ماده در بافت سلول های زنده می باشد که از فسفات و کلسیم ساخته شده است. این ماده سبب می شود که از بافت های همبندی به خوبی محافظت شود.

مزایای تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر برای چشم دارای مزیت های زیادی می باشد که به شرح زیر می باشد.

  • جوانسازی چشم ها
  • از بین بردن گودی زیر چشم
  • نتیجه بهتر در زمان کوتاه
  • پر حجم تر شدن اطراف چشم

نتیجه گیری

با توجه به نکاتی که بیان شد پی بردیم که با تزریق آن می توان خلوط اطراف دور چشم را از بین برد و هم چنین تورفتگی ها را پر کرد. ناگفته نماند که انجام آن دارای مزیت های زیادی می باشد که در مقاله به طور کامل به آن اشاره شده است.

سوالات متداول

  1. انواع فیلر زیر چشم کدامند؟
    انواع آن شامل هیالورونیک اسید، اسید پلی ال لاکتیک و هیدروکسی لاپاتیت کلسیم می باشد.
  2. مهم ترین مزایای استفاده از تزریق فیلر چشم چیست؟
    از مهم ترین مزایای آن می توان به جوانسازی چشم ها و از بین بردن گودی زیر چشم اشاره کرد.
  3. عوارض تزریق ژل زیر چشم چیست؟
    از مهم ترین عوارض آن می توان به کبودی و تورم اشاره کرد.
این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 0 میانگین: 0
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.