تزریق ژل و بوتاکس، مزوتراپی

تزریق ژل و بوتاکس

سریع ترین و پر طرفدارترین روش جوانسازی در دنیا برای رفع چین و چروک پوست و تغیرات سریع ظاهری، تزریق ژل و بوتاکس است. در کلینیک جوانسازی و لیزر دلتا تزریقات زیبایی به چند روش انجام می شود:

تزریق ژل لب فیلر لب حجم دهی به لب پروتز لب

فیلر چیست؟ تفاوت ژل و فیلر در چیست ؟

به هر ماده ی پرکننده ای که باعث حجم دهی به صورت شود و حجم از دست رفته را برگرداند فیلر گفته می شود. فیلر در حقیقت به معنی پر کننده است.

فیلر می تواند تزریق ژل باشد و یا تزریق چربی.

ژل ها نیز خودشان چند دسته هستند : اسید هیالورونیک ها و غیر هیالورونیک ها.

بعضی ژل ها  فقط از اسید هیالورونیک یا همان ماده زمینه ای پوست تشکیل شده اند. ماده ای که نقش مهمی در آبرسانی و شادابی پوست دارد. مثل ژل پرفکتا، ژوویدرم، بلترو، پرینس، …

بعضی دیگر از ژل ها نیز تکنولوژی تولید کلاژن دارند مثل ژل الانسه ساخت کشور هلند که حدودا 70 درصد هیالورونیک است و 30 درصد ماده کلاژن ساز دارد.

ژل الانسه بر حسب میزان ماندگاری ماده کلاژن ساز می تواند از یک تا چهار سال دوام داشته باشد. میزان حجم دهی این نوع ژل ها کمتر از ژل های هیالورونیک است. قبل از تزریق ژل، فیلر و یا بوتاکس باید با پزشک مشاوره داشته باشید تا بهترین راهکار به شما ارائه شود.

تزریق ژل و بوتاکس و یا مزوتراپی پوست امروزه یک درمان غیر تهاجمی محسوب می شود که نتایج آن خیلی سریع قابل مشاهده است. فیلرها برای بهبود کیفیت پوست و مو و جوانسازی آنها بسیار موثر هستند. ضمن اینکه با انجام هر یک از فیلرهای زیبایی می توان فرم برخی از اجزای صورت مثل لب، ابروها، گودی زیر چشم، چانه، فک و … را اصلاح کرد.

هزینه تزریق ژل بسته به برند ژل دارد. گاهی ممکن است شخصی فقط نیاز به تزریق یک سی سی ژل داشته باشد و شخصی دیگر به میزان بیشتر، که پس از مشاوره با پزشک مشخص می شود. برای اطلاع از انواع برندهای ژل در کلینیک دلتا و هزینه ژل می توانید به واتساپ کلینیک دلتا پیام دهید و مشاوره بگیرید :

0990-47-47-980

جوانسازی صورت خط خنده دور چشم و پیشانی با لیزر فوتونا

عوارض تزریق ژل یا فیلر :

عوارض احتمالی تزریق ژل:

کبودی و یا قرمزی در محل تزریق که حتی در تزریقات ساده ی دیگر نیز این احتمال وجود دارد.

تورم ناحیه تزریق ژل که معمولا ظزف 24 ساعت از بین میرود.

 

بوتاکس چیست و چگونه اثر میکند؟

بوتاکس سم ضعیف شده بوتولنیوم است که با فلج کردن موقت عضلات پیشانی و اطراف چشم باعث از بین بردن چین و جروک می شوند. در حقیقت این حرکت عضلات است که منجر به ایحاد چین و چروک میشود که بوتاکس با از کار انداختن موقت به رفع آن کمک میکند. بوتاکس فقط مجاز به تزریق در نواحی فوقانی صورت است.

خود “برند بوتاکس” ساخت شرکت آلرگان آمریکاست و اسم یک برند آمریکایی است و امروزه تزریق بوتولونیم با نام بوتاکس معروف شده است.

این نوع بوتاکس در ایران وارد نمیشود. برندهای بوتاکس که تاییدیه سازمان FDA آمریکا را دارند و درکلینیک دلتا نیز مورد استفاده قرار میگیرند عبارتند از:

بوتاکس دیسپورت ساخت کشور انگلستان

بوتاکس زئومین ساخت آلمان

نورونوکس ساخت کره جنوبی

و ر نهایت بوتاکس مصپورت که ایرانی است و تائیدیه وزارت بهداشت ایران را دارد.

کلینیک دلتا به شما هشدار میدهد که از برندهای چینی و غیر استاندارد شدیدا پرهیز کنید و در محیط های آرایشگاهی و غیر کلینیکی تزریق نکنید.

هزینه بوتاکس بسته به برند دارد. هزینه تزریق بوتاکس به میزان ماده مصرفی بوتاکس نیز بستگی دارد.

گاهی ممکن است شخصی فقط نیاز به تزریق بوتاکس پیشانی و یا خط اخم داشته باشد و شخصی دیگر به پیشانی کامل و اطراف چشم ها. که پس از مشاوره با پزشک مشخص می شود. برای اطلاع از هزینه تزریق بوتاکس می توانید به واتساپ کلینیک دلتا پیام دهید و مشاوره بگیرید:

0990-47-47-980

 

تزریق بوتاکس پیشانی خط اخم خطوط پنجه کلاغی چشم

 

نکات مهم هنگام تزریق ژل و بوتاکس:

اگر برای تزریق ژل و یا بوتاکس یا هر ماده ای که به پوست شما تزریق می شود، به پزشکی مراجعه کردید، این حق طبیعی شماست که برند بوتاکس، مزو و یا  ژل را بدانید!

به تاریخ تولید و انقضای آن دقت کنید .قبل از تزریق ژل از پزشک خواستار توضیحات کافی در رابطه با نوع ژل، بوتاکس و یا مزو و کشور سازنده آن باشید.

مراقب ژل های ده سی سی و بی کیفیت چینی و ژل های دائم باشید و به خاطر هزینه پایین این گونه ژل ها سلامتی خود را به خطر نیاندازید!

به خاطر داشته باشید که اگر ژلی قابلیت جذب نداشته باشد و ماندگاری آن بیش از حد بالا باشد، یعنی مواد تشکیل دهنده آن با بدن شما سازگاری ندارد و از مواد سیلیکونی غیر قابل جذب که برای بدن مضر است تشکیل شده است.

بالعکس اگر ژلی هیالورونیک خالص باشد یعنی مشابه همان ماده زمینه ای خود پوست، علاوه بر زیبایی و حجم دهی، پوست را عمیقا آبرسانی میکند و باعث شفافیت و زیبایی پوست میشود.

نتیجه سریع و آنی تزریق ژل و بوتاکس

یکی از مواردی که باعث محبوبیت ژل و بوتاکس می شود، نتیجه سریع و آنی است. مثلا تزریق ژل علاوه بر زیباسازی اجزا و زوایای صورت، با داشتن مواد موثر و زمینه ای پوست مثل هیالورونیک اسید، ویتامین ها، مواد معدنی و … سبب می شوند پوست پس از تزریق طروات و جوانی خود را بازیابد و علاوه بر این تحریک به کلاژن سازی شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از روش درمانی مناسب برای شما با متخصصین کلینیک دلتا در واتساپ یا اینستاگرام در تماس باشید.

0990-47-47-980

مشاهده نمونه های بیشتر از عکس های قبل و بعد تزریق ژل و بوتاکس در لینک زیر :

عکس قبل و بعد تزریق ژل و بوتاکس

در نظر داشته باشید که ژل و بوتاکس دارای انواع مختلف و برندهای متفاوتی است که اغلب موجب سردرگمی مراجعین می شود. در کلینیک دلتا تنها برندهایی که مورد تائیدیه سازمان غذا و داروی آمریکا و وزارت بهداشت ایران هستند استفاده می شود. دقت داشته باشند که به هیچ عنوان از ژل و بوتاکس های تقلبی، فیلر ها و یا ژل های چینی 10 سی سی و یا مواد مزوتراپی بی کیفیت در کلینیک دلتا استفاده نمی شود.

مزوتراپی پوست و مو

مزوتراپی از دو کلمه ی یونانی “مزو” : بمعنی میانی و “تراپی” : بمعنی درمان تشکیل شده است.

مزوتراپی پوست در حقیقت تزریق مواد تغلیظ شده انواع ویتامین ها، مواد معدنی، اسید هیالورونیک یا همان مواد آبرسان، مواد مغذی، کوآنزیم ها و مواد فعال بیولوژیکی به لایه میانی پوست گفته می شود و معمولا برای تحریک پوست به جوانسازی، کلاژن سازی و شفاف سازی پوست انجام میشود.

مزوتراپی مو به تزریق مواد معدنی و ویتامین های محرک رشد مو به لایه ی میانی پوست، درست جایی که ریشه مو قرار دارد گفته می شود تا باعث رشد و تحریک مجدد موهای سر شود.

مواد مزوتراپی از لحاظ غلظت از ژل ها رقیق تر هستند.

برندهای مزوتراپی در میزان کیفیت و تاثیر گذاری موثر هستند. برندهایی که در کلینیک دلتا استفاده می شود همه دراری بالاترین کیفیت و تاثیرگذاری هستند. برندهای پرکاربرد در دلتا :

برند فیوژن اسپانیا

رویتاکر فرانسه

مزو ژل چیست ؟ پروفایلو چگونه عمل می کند ؟

مزو ژل ها چیزی مابین مواد مزوتراپی و ژل ها هستند. نه به غلظت ژل و نه به رقیقی مزو ها ! با اهداف و کاربردهاب مختلف.

پروفایلو از جمله مزوژل های پر کاربرد است که ساخت کشور ایتالیاست. پروفایلو ده برابر مزو های معمولی اسید هیالورونیک دارد و باعث آبرسانی عمیق پوست، تحریک پوست به کلاژن سازی و لیفت صورت می شود. پروفایلو به افرادی که دوست دارند بدون حجم دهی، تغییراتی در پوست خود ایجاد کنند توصیه می شود. پروفایلو در تمام صورت تزریق می شود و امکان سفت کردن و جوان کردن پوست دست، جوانسازی صورت و گردن را دارد.

مزایای تزریق پروفایلو :
  • آبرسانی عمیق پوست
  • جوانسازی و سفت کردن پوست
  • تحریک پوست به کلاژن سازی
  • بهبود بافت پوست
  • کاهش چین و چروک پوست
  • لیفت پوست صورت و گردن
مزو ژل ترمیمی جالپرو :

جالپرو مزوژلی است که حاوی مقادیر زیادی هیالورونیک اسید و پروتئین است. این مزوژل  علاوه بر آبرسانی عمیق پوست، ماده اولیه ساخت کلاژن مثل گلایسین را داراست.

جالپرو باعث جوانسازی و استحکام و طراوت پوست می شود.

تفاوت جالپرو و پروفایلو در اسیدهای آمینه است که جالپرو علاوه بر هیالورونیک حاوی اسیدهای آمینه های ضروری برای ساخت کلاژن است.

جالپرو برای جوانسازی و بازسازی پوست صورت، گردن، دکلته و دست مورد استفاده قرار می گیرد. جالپرو علاوه بر جوانسازی باعث کشیدگی  و لیفت پوست نیز میشود.

چالپرو محصول مشترک سوئیس و ایتالیاست.

 

در لینک زیر با برندهای ژل و بوتاکسی که بیشتر در کلینیک دلتا استفاده می شود بیشتر آشنا شوید:

برندهای ژل و بوتاکس

 

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 15 میانگین: 4.3
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.