تزریق ژل لب مدل نچرال

فهرست مطالب مشاهده فهرست

تزریق ژل لب مدل نچرال

لب ها، یکی از تاثیرگذارترین اجزای چهره مان هستند که در زیبایی و شادابی صورتمان نقش به سزائی دارند. امروزه داشتن لب های خوش فرم و کمی برجسته، از جمله معیارهای زیبایی و جوانی چهره محسوب می شود. تزریق ژل لب مدل نچرال

تزریق ژل لب مدل نچرال

وجود لب های برجسته تاثیر دوچندانی در افزایش جذابیت چهره مان دارد اما نباید از این واقعیت غافل شد که حفظ تناسب کلی اجزای چهره با یکدیگر نیز بسیار مهم است. اگرچه فرم نهایی لب و میزان برجستگی آن سلیقه ای است و به نظر شما بستگی دارد اما بایستی در نظر داشت وجود لب های بزرگ و یا گونه های بسیار برجسته در کنار سایر اجزای صورت ممکن است چندان زیبا به نظر نرسد! شاید به همین دلیل است که امروزه روش هایی مانند تزریق ژل لب مدل نچرال یا طبیعی بسیار طرفدار پیدا کرده است.

تزریق ژل لب طبیعی

تزریق ژل لب مدل نچرال یا طبیعی چیست؟

هدف از تزریق ژل لب مدل نچرال حفظ حالت طبیعی بافت لب با تغییرات اندک است. ایجاد تناسب لب با دیگر اجزای صورت نیز از دیگر مواردی است که در این سبک از تزریق ژل لب در نظر گرفته می شود.

قبل و بعد تزریق ژل لب مدل نچرال
قبل و بعد تزریق ژل لب نچرال

به زبان ساده هنگامی که شما قصد دارید تزریق ژل لب مدل نچرال انجام دهید، می خواهید لب هایتان با حفظ فرم اولیه، کمی برجسته تر و خوش فرم تر شود و متناسب با سایر اجزای صورتتان به نظر برسد. همچنین قرینه سازی لب ها از دیگر مواردی است که بنا به صلاحدید پزشک در تزریق ژل لب مدل نچرال انجام می شود.

تزریق ژل لب
تزریق ژل لب

تزریق ژل لب مدل نچرال به چه افرادی توصیه می شود؟

به طور کلی تزریق ژل لب مدل نچرال به افرادی توصیه می شود که مایلند تغییراتی اندک در فرم و ظاهر لب هایشان ایجاد کنند. همچنین اشخاصی که دارای لب های باریک و خطی بوده، و یا فاصله ی لب و بینی نسبتا زیادی دارند می توانند.با تزریق ژل لب مدل نچرال به تناسب اجزای چهره شان کمک کنند. در نهایت افرادی که از فرم فعلی لب هایشان چندان رضایت نداشته.و یا تحت تاثیر افزایش سن دچار خطوط و چین و چروک های لب و اطراف ناحیه ی لب شده اند توصیه می شود.

تزریق فیلر لب نچرال

تزریق ژل لب برای چه افرادی مناسب نیست؟

اگرچه تزریق ژل لب درمانی ایده آل و ایمن است اما تزریق ژل لب به افراد زیر توصیه نمی شود:

  • بانوان باردار یا شیرده
  • افراد دارای بیماری پوستی فعال در ناحیه ی تزریق
  • اشخاصی که دارای سیستم ایمنی بسیار ضعیف بوده و یا از بیماری خاصی رنج می برند تنها با تائید پزشک مجاز به تزریق ژل لب می باشند.

از تخفیفات ویژه کلینیک دلتا جا نمونی !!!

2 میلیون تخفیف ویژه جلسه اولی ها 

  تخفیفات تکرار نشدنی مناسبتی 

تازه مشاوره با پزشک و متخصصان کلینیک دلتا هم رایگانه و قبلش می تونی هر سوالی داری ازشون بپرسی

کافیه فقط یک دقیقه وقت بزاری و فرم مشاوره زیر رو تکمیل کنی

“فرم مشاوره رایگان کلینیک دلتا”

در کلینیک دلتا، از چه برندهایی برای تزریق ژل لب مدل نچرال استفاده می شود؟

بسته به موجودی روز کلینیک، برندهای معتبر ژلی که در مرکز دلتا استفاده میکنیم شامل موارد زیر است:

  1. پرفکتا(فرانسه)
  2. ژوویدرم(فرانسه)
  3. رستیلن(آمریکا)
  4. استایلج(فرانسه)
  5. بلوترو(آلمان)
  6. ریوانس(کانادا)
  7. آلیاکسین(ایتالیا)
  8. پرینسس(اتریش)
  9.  تئوسیال(سوئیس)
  10. آیدیا (ایتالیا) 
  11. فیورج (ایران)
  12. ژل نیوویا (ایتالیا)

قیمت ژل لب

اگر قصد داشتید ژل تزریق کنید از برند و کشور سازنده آن سوال کنید.

از پزشک درخواست کنید بسته ژل لب را مقابل چشمانتان.باز نموده و حتما به تاریخ تولید و انقضا ژل لب توجه کنید!

تزریق ژل های چینی، پاژ و ارزان قیمت، ژل های بی نام و نشان و بدون کیفیت می تواند به قیمت ایجاد حساسیت، عفونت، ورم و التهاب شدید و در نهایت جراحی و تخلیه ژل منجر شود.

بهترین پزشک تزریق ژل لب نچرال چه کسی است؟

ممکن است در انتخاب برند ژل تزریقی وسواس خوب و کافی به خرج دهید و پس از تحقیق فراوان ژل مناسب و با کیفیت را پیدا کنید، اما شاید باز هم نتیجه کار برایتان چندان رضایت بخش نباشد! چرا که انتخاب پزشک ماهر، حاذق و باتجربه از دیگر مواردی است که بایستی از زیر ذره بین بگذرانید.

بهترین پزشک تزریق ژل لب

فراموش نکنید نتیجه نهایی تزریق ژل لب مدل نچرال، نتیجه ی تجربه، مهارت و خوش سلیقگی پزشک است. برای اینکه تزریق ژل لب با نتایجی ایده آل همراه باشد تزریق ژل لب توسط پزشک تنها کافی نیست! پزشک بایستی حس زیباشناسی داشته باشد و به خوبی به تناسب اجزا چهره آگاه باشد تا بتواند بیشتر توازن را در میان اجزای صورتتان برقرار کند! انتخاب نقاط مناسب برای تزریق ژل، میزان تزریق و استفاده از ژل مناسب برای تزریق با توجه به بافت لب از دیگر مواردی است که تعیین کننده مهارت و تجربه پزشک است.

فیلم تزریق ژل لب

تزریق ژل لب توسط پزشک بی تجربه و ناآشنا.به آناتومی لب باعث می شود فرم لب ها.غیر قرینه شده و نامتقارن و ناهماهنگ با سایر اجزای صورت به نظر برسد.و یا فرم نهایی لب ها به اصطلاح لب اردکی شود. پس در انتخاب پزشکتان بسیار دقت کنید!

لب اردکی

آیا تزریق ژل لب مدل نچرال درد دارد؟

خوشبختانه در تزریقات صورت به علت استفاده از سوزن مخصوص، ظریف و باریک میزان درد به حداقل ترین  ممکن کاهش پیدا کرده و از طرفی قبل از تزریق ژل لب، شما بی حسی دریافت می کنید و باعث می شود تزریق ژل لب مدل طبیعی برای شما بدون درد و یا با حداقل میزان درد همراه باشد.

تزریق ژل لب مدل طبیعی

ماندگاری ژل لب مدل نچرال چه قدر است؟

ماندگاری ژل لب مدل طبیعی تحت تاثیر چندین عامل است. اول از همه بسته به برند ژل، و ماندگاری تعریف شده برای آن فیلر دارد. ژل های صورت بر حسب غلظت و تراکم هیالورونیک اسید و همچنین فرمولاسیون دارای میزان ماندگاری متفاوتی هستند.

قبل و بعد تزریق ژل لب
ژل لب طبیعی

محل تزریق ژل، قدرت جذب ژل توسط پوست افراد، سبک زندگی، عادات و رژیم غذایی و … از دیگر مسائلی است که همگی در میزان ماندگاری ژل لب تزریقی موثر است. با تمام این تفاسیر اگر بخواهیم به طور کلی به عددی برای دوام فیلر لب اشاره کنیم می توان ماندگاری ژل را حدودا از 6 الی 18 ماه در نظر گرفت.

نمونه تزریق ژل لب مدل نچرال
نمونه تزریق ژل لب مدل نچرال

چه عواملی در میزان ماندگاری ژل لب موثر است؟

اینجا در این مورد بیشتر بخوانید

برای تزریق ژل لب مدل نچرال چند سی سی ژل (فیلر) لازم است؟

اینکه به چه میزان فیلر برای تزریق نیاز داشته باشید.بسته به فرم لب و نظر پزشک متفاوت است. اما به طور معمول برای تزریق ژل لب مدل نچرال حداقل نیم سی سی و حداکثر دو سی سی ژل مورد نیاز است.

در بهترین کلینیک غرب تهران، خدمات لیزر، جوانسازی و تزریقات زیبایی را دریافت کنید

تزریق ژل لب مدل نچرال چه قدر طول می کشد؟

زمان مورد نیاز برای تزریق ژل بسته به میزان سی سی مورد نیاز و فرم لب هایتان متفاوت است. در واقع هر چه قدر به میزان سی سی بیشتری برای تزریق نیاز داشته باشید ممکن است فرآیند تزریق ژل بیشتر طول بکشد. به طور معمول فرآیند تزریق ژل نچرال بین 20 تا 45 دقیقه ممکن است زمانبر باشد.

نمونه تزریق ژل لب مدل نچرال

آیا کبودی بعد از تزریق ژل لب نچرال طبیعی است؟

کبودی و تورم مختصر جز علائم شایع پس از تزریق هستند و بیششتر افراد ممکن است آن را تجربه کنند. این تورم و التهاب به دلیل ورود سوزن به پوست و کبودی مختصر ناشی از پارگی مویرگ های سطحی است که در اکثر موارد با انجام نکات مراقبتی به سادگی درمان می شوند. در صورتی که پس از گذشت 72 ساعت علائم رو به بهبود نبود، بایستی به کلینیک اطلاع دهید.

نمونه قبل و بعد ژل لب نچرال

خندیدن و بوسیدن بعد از تزریق ژل لب مدل نچرال چگونه است؟

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افراد پس از تزریق ژل ایجاد می شود، خندیدن و بوسیدن پس از تزریق ژل است. بهتر است برای جلوگیری از تشدید تورم و یا کبودی، طی 24 ساعت ابتدایی پس از تزریق ژل لب، از اعمالی که باعث ایجاد فشار بر روی لبتان می شود مانند ماساژ، خندیدن های بلند و یا بوسیدن خودداری کنید. نگران حرکات آرام صورت مانند لبخند، و یا خنده های معمولی نباشید. این موارد مشکلی برای لبتان ایجاد نمی کند. طی روزهای اولیه و با فروکش کردن تورم و التهاب می توانید بدون نگرانی به روال قبل بازگردید.

نمونه تزریق ژل لب مدل نچرال
نمونه تزریق ژل لب طبیعی

قبل از تزریق ژل لب مدل نچرال چه نکاتی را بایستی رعایت کنیم؟

اگر قصد دارید ژل لب تزریق کنید، برخی از مهمترین نکاتی که بایستی قبل از تزریق ژل لب رعایت کنید:

  • تزریق ژل را صرفا در کلینیک های مجاز و توسط پزشک ماهر و با تجربه انجام دهید.
  • در نظر داشته باشید اگر قصد دارید ژل تزریق کنید نبایستی دارای بیماری فعال پوستی، تبخال و نظایر آن باشید.
  • حداقل ۱۰ روز قبل از تزریق، از مصرف آسپیرین و سایر داروهایی که باعث تشدید خونریزی می شوند پرهیز کنید.

سایر نکات قبل از تزریق ژل لب را در ادامه بخوانید….

قبل از تزریق ژل لب چه نکاتی را بایستی رعایت کنیم؟

“اینجا” در این مورد بیشتر بخوانید

تزریق ژل لب مدل طبیعی

بعد از تزریق ژل لب نچرال چه نکات مراقبتی را رعایت کنیم؟

رعایت نکات مراقبتی پس از تزریق ژل لب، به کاهش قابل توجه عوارض معمول پس از تزریق ژل مانند کبودی، تورم و التهاب کمک نموده و از طرفی باعث دوام بیشتر و افزایش ماندگاری ژل لب می شود. برخی از مهمترین نکات مراقبتی که پس از تزریق ژل لب بایستی رعایت کنید:

  • برای کاهش التهاب و جلوگیری از ایجاد کبودی تا 24 ساعت اولیه از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • بهتر است در روزهای ابتدایی پس از تزریق، نوشیدنی های داغی نظیر چایی را با نی بنوشید و دمای غذایتان ترجیحا ولرم باشد چون هنوز ژل جا نیفتاده و ممکن است تحت تاثیر حرارت قرار بگیرد و ماندگاری آن کوتاه شود.
  • برای شستشوی پوست به ویژه پوست لب از شوینده های بسیار ملایم استفاده کنید.

سایر نکات مراقبتی بعد از تزریق ژل لب را در ادامه بخوانید….

پس از تزریق ژل لب چه نکات مراقبتی را بایستی رعایت کنیم.

“اینجا” در این مورد بیشتر بخوانید

فیلم تزریق ژل لب مدل نچرال در کلینیک دلتا

تزریق ژل به لب بهتر است یا تزریق چربی؟

بسیاری از افراد تصور می کنند تزریق چربی می تواند نتایج طبیعی تزریق ژل را به همراه داشته باشد در حالی که چنین تصوری صحیح نیست. در روش تزریق چربی به صورت، مقداری از چربی بدن برداشته شده و پس از طی مراحلی به صورت تزریق می شود. به طور معمول تزریق چربی به دلایل زیر نمی تواند جایگزینی مناسب برای تزریق ژل باشد:

  • ژل ها به صورت تخصصی برای هر قسمت از صورت مانند لب، زیر چشم و …تولید شده اند و بسته به ناحیه ی تزریق دارای سایزهای مولکولی متفاوت هستند. در حالی که در تزریق چربی تفکیک سلول ها ممکن نیست و تنها چربی را طی مراحلی می توان به قطعات ریزتر تبدیل نمود.
  • تزریق چربی به لب در مقایسه با تزریق ژل دارای هزینه بیشتری است.
  • در روش تزریق چربی به لب به دلیل مولکول های درشت چربی احتمال گلوله شدن آن زیر پوست لب بسیار زیاد است.
  • نتایج تزریق ژل لب (فیلر لب) بسیار طبیعی تر از تزریق چربی است.
تزریق ژل لب طبیعی
تزریق ژل لب مدل نچرال
  • تزریق چربی یک روش نسبتا تهاجمی است و دارای دوران نقاهت پس از تزریق است در حالی که تزریق ژل بدون دوران نقاهت بوده و با حداقل عوارض ممکن همراه است.
  • پس از تزریق چربی مقدار قابل توجهی از آب اصطلاحا آب شده و از بین می رود و حدودا 30 الی 50 درصد آن زیر پوست باقی می ماند. در حالی که پس از تزریق ژل، هیالورونیک اسید موجود در آن شروع به آبگیری نموده و تا چندین برابر خود آب جذب می کند.

نمونه تزریق ژل لب

عوارض تزریق ژل لب مدل نچرال چیست؟

تزریق ژل (فیلر) درمانی با حداقل عوارض ممکن و ایمن است. با این حال ایجاد عوارض زیر پس از تزریق ژل دور از انتظار نیست:

  • ایجاد التهاب
  • ورم
  • کبودی مختصر به ویژه در نقاط ورود سوزن به پوست
  • سوزش
  • قرمزی

میزان ایجاد عوارض بعد از تزریق ژل در افراد بسته به شرایط پوست، رعایت نکات مراقبتی و … متفاوت است. در صورت ادامه بودن علائم فوق و عدم بهبود بیش از 72 ساعت، با کلینیک تماس بگیرید.

نمونه تزریق ژل لب

چگونه پس از تزریق ژل لب مدل نچرال مسواک بزنیم؟

  1. مسواک را به آهستگی درون دهانتان حرکت دهید و از حرکات شدید و سریع مسواک درون دهان اجتناب کنید.
  2. در 24 ساعت ابتدایی پس از تزریق از خمیر دندان استفاده نکنید. بهتر است محلول آب نمک بسیار رقیق و کم غلظلت را جایگزین خمیر دندان کنید.
  3. از آب خنک برای شستشوی دهان استفاده کنید.
  4. پس از شستشوی دهان، برای خشک کردن.لب و فضای اطراف دهان، به آرامی دستمال را روی پوست قرار داده.و آن را بردارید. و از وارد کردن فشار و یا ضربه برای خشک کردن.پوست خودداری کنید.

فیلم تزریق ژل لب مدل طبیعی در کلینیک دلتا

هزینه تزریق ژل لب مدل نچرال چه قدر است؟

به طور کلی ارائه ی قیمت دقیق برای تزریق ژل لب ممکن نیست زیرا بسته به عواملی.نظیر برند ژل، میزان سی سی مورد نیاز، میزان ماندگاری و … مختلف است. همچنین برندهای فیلر لب از نظر قیمتی با یکدیگر متفاوت است به همین دلیل از جمله عوامل تعیین کننده هزینه تزریق فیلر لب، برند ژل مورد نظر است. هزینه ی کلینیک و دستمزد پزشک از دیگر مواردی است که در تعیین قیمت نهایی تزریق فیلر لب مدل نچرال موثر است.

تزریق ژل لب طبیعی

در حال حاضر قیمت تزریق ژل لب، ژل خط خنده، فیلر زیر چشم، زاویه فک، فیلر چانه و ….هر سی سی از یک میلیون و نهصد و پنجاه هزار تومان به بالاست. فراموش نکنید قیمت مواد اولیه که به علت وارداتی بودن.ناشی از نوسانات قیمت ارز و دلار است،.به همین جهت هزینه فیلر به.صورت تقریبی.عنوان شده است. در صورتی که نیاز به اطلاع دقیق از قیمت فیلر زیر چشم مورد نظرتان دارید میتوانید با کلینیک تماس بگیرید و یا به واتساپ کلینیک دلتا پیام دهید.

در رابطه با تزریق ژل لب مدل نچرال سوالی دارید؟ 

همین حالا از طریق یکی از روش های زیر با مشاورین کلینیک دلتا در ارتباط باشید

برای تماس با کلینیک دلتا می توانید همه روزه از 8 صبح الی 8 شب (به غیر از ایام تعطیل) با شماره زیر تماس بگیرید.

80 405 404 -021
81 405 404 -021
82 405 404 -021

همچنین شما می توانید از طریق موبایل / واتساپ کلینیک دلتا با ما در ارتباط باشید

0990-47-47-980

شاید مطالب زیر هم برای شما مفید باشد

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 2 میانگین: 5
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.