تزریق ژل لب طبیعی و نچرال 

لب ها نقش بسیار مهمی در جذابیت و زیبایی خانم ها دارند، با افزایش سن و کاهش تولید کلاژن، پوست خاصیت کشسانی و جذابیت خود را از دست می دهد و لب ها هم از این قاعده مستثنی نیستند به همین دلیل با تزریق ژل لب طبیعی و نچرال  می توانید جذابیت را به لب های خود بازگردانید.

ژل لب طبیعی چیست؟

ژل لب طبیعی یا نچرال می تواند فرم و زیبایی لب های شما را به همان حالت اولیه بازگرداند. با تزریق ژل لب طبیعی تقارن را به لب های خود باز می گردانید و چین و چروک های اطراف لب را برطرف می کنید. همچنین با ژل لب طبیعی می توانید لب های جذابی را داشته باشید و افراد نمی توانند تشخیص دهند که ژل لب تزریق کرده اید.

تزریق ژل لب طبیعی و نچرال 

تزریق ژل لب طبیعی درد دارد؟

سطح درد تجربه شده در طول تزریق ژل لب طبیعی می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. با این حال، اکثر افراد گزارش می دهند که در طول این عمل، ناراحتی خفیف تا متوسط ​​را تجربه می کنند. در کلینیک دلتا لیزر از یک کرم بی حس کننده موضعی برای به حداقل رساندن هرگونه ناراحتی که ممکن است احساس کنید استفاده می کنند.

کلینیک دلتا لیزر از چه برند هایی برای ژل لب طبیعی استفاده می کند؟

به طور کلی برند های مختلفی در کلینیک دلتا لیزر به عنوان ژل لب طبیعی وجود دارد که قبل از تزریق تمام اطلاعات مربوط به ژل ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در ادامه به اسم برند ژل های لب طبیعی اشاره می کنیم؛

  • پرفکتا(فرانسه)
  • ژوویدرم(فرانسه)
  • رستیلن(آمریکا)
  • استایلج(فرانسه)
  • بلوترو(آلمان)
  • ریوانس(کانادا)
  • آلیاکسین(ایتالیا)
  • پرینسس(اتریش)
  • تئوسیال(سوئیس)
  • آیدیا (ایتالیا)

برند های ژل لب طبیعی

میزان ماندگاری ژل لب طبیعی

دوام ژل لب طبیعی می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد، از جمله:

  1.  مواد تشکیل دهنده: نوع و کیفیت مواد به کار رفته در فرمولاسیون ژل لب می تواند ماندگاری آن را تحت تاثیر قرار دهد.
  2. میزان جذب ژل لب طبیعی: این مورد با توجه به ویژگی های پوستی هر شخص متفاوت است.
  3. عوامل محیطی: قرار گرفتن در معرض رطوبت، گرما و سایر عوامل محیطی می تواند بر مدت زمان ماندگاری ژل لب تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، رطوبت و دمای بالا می تواند باعث شود که محصول با سرعت بیشتری ذوب یا محو شود.
  4. عادات شخصی: نحوه خوردن، نوشیدن و لمس لب های خود در طول روز نیز می تواند بر دوام ژل لب تأثیر بگذارد.

تزریق ژل لب طبیعی در کلینیک دلتا لیزر

آیا به دنبال راهی مطمئن و طبیعی برای زیباتر کردن ظاهر لب های خود هستید؟

کلینیک دلتا لیزر از ژل های لب طبیعی مورد تایید سازمان های بهداشتی استفاده می کند که بدون هیچ آسیبی می تواند بهترین ظاهر را برای شما رقم بزند.

ژل لب طبیعی دلتا لیزر می تواند از شش ماه تا بیش از یک سال دوام بیاورد و باعث تحریک تولید کلاژن در ناحیه لب ها می شود که می تواند به بهبود سلامت کلی و ظاهر لب های شما در طول زمان کمک کند.

ما در کلینیک دلتا لیزر، سلامت و رضایت مراجعه کنندگان را بیش از هر چیز در اولویت قرار می دهیم. بنابراین، چه به دنبال افزایش حجم، صاف کردن چین و چروک ها، یا تقویت لب های طبیعی خود هستید، ژل لب طبیعی ما می تواند به شما کمک کند تا به ظاهر دلخواه خود برسید. برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تزریق ژل لب طبیعی در کلینیک دلتا لیزر

سوالات متداول در ارتباط با تزریق ژل لب طبیعی و نچرال 

  1. مراقبت های قبل از تزریق ژل لب طبیعی چیست؟
    قبل ژل لب طبیعی، باید از مصرف داروها یا مکمل های رقیق کننده خون مانند آسپرین یا روغن ماهی خودداری کنید.
  2. ژل لب طبیعی چه مدت ماندگاری دارد؟
    مدت زمان نتایج می تواند بسته به عوامل مختلفی از جمله نوع ژل استفاده شده و متابولیسم فردی متفاوت باشد. به طور کلی، اثرات تزریق ژل لب طبیعی می تواند از شش ماه تا یک سال یا بیشتر باقی بماند.
  3. آیا می توانم بعد از تزریق ژل طبیعی لب آرایش کنم؟
    به طور کلی می توانید بلافاصله بعد از تزریق آرایش را از سر بگیرید، اگرچه تا زمانی که تورم یا کبودی از بین نرود باید از استفاده از محصولات مرتبط با لب خودداری کنید.
  4. هزینه تزریق ژل لب طبیعی چقدر است؟
    بسته به عوامل مختلفی از جمله کلینیک، نوع ژل مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی، هزینه می تواند بسیار متفاوت باشد. برای اطلاع از هزینه ها و همچنین مشاوره رایگان، با دلتا لیزر تماس بگیرید. 

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 0 میانگین: 0
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.