تزریق ژل لب طبیعی در تهران

داشتن لب های زیبا و جذاب برای خانم ها از اهمیت زیادی برخوردار است به همین دلیل سعی می کنند با تزریق ژل لب جذابیت چهره خود را دوچندان کنند. اگر تمایل به تزریق ژل لب طبیعی در تهران دارید می توانید از مشاوره رایگان کلینیک دلتا لیزر استفاده کنید.

تزریق ژل لب توسط متخصص

توجه به این نکته مهم است که هنگام تزریق ژل لب طبیعی در تهران از کلینیک هایی استفاده کنید که دارای مجوز رسمی باشند، همینطور استفاده از نوع و مارک ژل لب هم بسیار اهمیت دارد. کلینیک دلتا لیزر با دارا بودن بهترین کادر درمانی و تجهیزات می توانید تزریق ژل لب طبیعی در تهران را با بهترین استاندارد ها، برای شما رقم بزند.

تزریق ژل لب

انواع مدل های تزریق ژل لب

منظور از مدل های تزریق ژل لب این است که ژل لب در کدام ناحیه لب و به چه مقدار تزریق شود، به طور کلی مدل های تزریق ژل لب مختلفی وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

ژل لب روسی

این مدل از تزریق ژل لب برای افراد دارای لب های پهن و یا چشمان کوچک توصیه نمی شود. در ژل لب روسی، تمرکز به روی لب بالایی فرد است و به جای حجم دادن، لب لیفت می شود و به شکل یک قلب کوچک در می آید.

ژل لب باربی

این مدل تزریق طرفداران زیادی دارد و باید توسط یک متخصص انجام شود، در این مدل در قسمت V شکل لب تزریق زیادی انجام می شود و لب پایین باید به صورت مستطیلی شکل در بیاید.

تزریق ژل لب طبیعی در کلینیک دلتا

ژل لب هالیوودی

در این مدل از تزریق ژل، دو قسمت لب بزرگ و حجیم می شوند و لب ها نسبت به مدل های دیگر درشت تر هستند.

ژل لب عروسکی

در ژل لب عروسکی لب پایین حجیم می شود و قسمت V لب بالا به بولد تر می شود. این مدل باعث جوانتر دیده شدن افراد هم می شود.

نتایج تزریق ژل لب، دائمی است؟

نتایج تزریق ژل لب دائمی نیست. مدت زمان نتایج می تواند بسته به عواملی مانند نوع فیلر مورد استفاده، میزان تزریق و بدن فرد متفاوت باشد. به طور کلی، تزریق ژل لب از شش ماه تا یک سال یا بیشتر ماندگاری دارد تا اینکه بدن به تدریج فیلر را جذب کند و لب ها به حالت اولیه خود بازگردند.

قبل و بعد تزریق ژل لب
نمونه قبل و بعد تزریق ژل لب در کلینیک دلتا

تزریق ژل لب طبیعی

تیم مجرب ما از تکنیک های پیشرفته و محصولات برتر و انواع متنوع ژل لب استفاده می کند تا اطمینان حاصل شود که تزریق لب شما ایمن، مؤثر و متناسب با نیازها و ترجیحات منحصر به فرد شما است. چه بخواهید یک بهبود ظریف یا یک تحول چشمگیر داشته باشید، ما می توانیم یک تزریق ژل لب طبیعی استاندارد برای شما انجام دهیم که به شما کمک می کند به ظاهر ایده آل خود برسید.

تزریق ژل لب طبیعی یک راه راحت و کم تهاجمی برای افزایش ویژگی های طبیعی شما و افزایش اعتماد به نفس شما می باشد. برای مشاوره رایگان درباره تزریق ژل لب طبیعی در تهران با کارشناسان دلتا لیزر تمام بگیرید تا به دغدغه ها و سوالات شما پاسخ دهند.

انواع ژل لب طبیعی

در کلینیک دلتا لیزر ژل های لب زیر موجود می باشد؛

  • پرفکتا(فرانسه)
  • ژوویدرم(فرانسه)
  • رستیلن(آمریکا)
  • استایلج(فرانسه)
  • بلوترو(آلمان)
  • ریوانس(کانادا)
  • آلیاکسین(ایتالیا)
  • پرینسس(اتریش)
  • تئوسیال(سوئیس)
  • آیدیا (ایتالیا)

فیلم تزریق ژل لب

انتخاب نوع ژل لب طبیعی

با توجه به انواع مختلف ژل های لب و کیفیت آن ها، می توانید یک ژل لب متناسب با شرایط خود را انتخاب کنید، مشاورین کلینیک دلتا لیزر، اطلاعات لازم درباره انواع ژل های لب را در اختیار شما قرار می دهند.

سوالات متداول در ارتباط با تزریق ژل لب طبیعی در تهران

  1. عوارض جانبی احتمالی تزریق ژل لب چیست؟
    برخی از عوارض جانبی رایج تزریق لب شامل کبودی، تورم، قرمزی و حساسیت در اطراف محل تزریق است. این علائم معمولاً ظرف چند روز پس از عمل برطرف می شوند. در موارد نادر، عوارض جانبی جدی تری مانند عفونت یا واکنش های آلرژیک ممکن است رخ دهد. مهم است که قبل از انجام این روش هر گونه نگرانی را با پزشک خود در میان بگذارید.
  2. آیا این روش دردناک است؟
    اکثر بیماران در طول فرآیند تزریق درجاتی از ناراحتی را تجربه می کنند، اما به طور کلی به خوبی تحمل می شود. قبل از عمل، پزشک ممکن است از کرم بی حس کننده موضعی یا بی حسی موضعی استفاده کند تا درد یا ناراحتی را به حداقل برساند.
  3. مدت زمان ماندگاری تزریق ژل لب چقدر است؟
    مدت زمان درمان تزریق لب بسته به نوع ژل استفاده شده می تواند متفاوت باشد. به طور معمول، می توانند بین 6 تا 12 ماه ماندگاری داشته باشند. با این حال، طول عمر نتایج می تواند به عواملی مانند متابولیسم بیمار، سبک زندگی و میزان تزریق فیلر نیز بستگی داشته باشد.
  4. هزینه تزریق ژل لب چقدر است؟
    هزینه تزریق ژل لب بسته به عواملی مانند نوع فیلر مورد استفاده، مقدار فیلر مورد نیاز و تجربه پزشک که این روش را انجام می دهد می تواند متفاوت باشد.

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 1 میانگین: 5
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.